dementor
Założyciel - Wielki Dementor

Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2664
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Azkaban
|
Wysłany: Pią 21:04, 02 Wrz 2005 Temat postu: Ogolny opis i obliczanie kosztow budynkow |
|
|
Centrala dowodzaca
Im lepiej rozbudowana tym budynki szybciej sie buduja.
Punkty na poziom: 4,5
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*150
L = (n^2)*100
Centrum badan
Jak juz sama nazwa na to wskazuje, umozliwia badanie nowych technologii. Rozbudowa przyspieszy ich poznawanie.
Punkty na poziom: 7,15
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = L = (n^2)*200
W = (n^2)*5
Mina zelazowa
Kopalnia wydobywajaca i czyszczaca rudy zelaza.
Punkty na poziom: 1,2
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*10
L = (n^2)*5
Rafineria Lutinum
Kopalnia wydobywajaca i czyszczaca rudy lutinum.
Punkty na poziom: 1,8
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*60
L = (n^2)*10
Wieza wiertnicza
Wieza wiertnicza wydobywa wode z wnetrza planety. Surowiec ten jest na samym poczatku najbardziej niedoceniany, wraz z rozwojem planety nabiera waznosci. Najlepiej zbierac go jak najwieksza ilosc.
Punkty na poziom: 1,5
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*20
L = (n^2)*15
Fabryka chemikalii
Przeksztalca wode w wodor (Stosunek 7:1)
Punkty na poziom: 2
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*40
L = (n^2)*30
Rozszezona fabryka chemikalii
Przeksztalca wode w wodor (stosunek 4.1). Warto wybudowac 1 poziom w celu uzyskania tanku wodorowego. Dalsza rozbudowa nieoplacalna przez dlugi okres gry.
Punkty na poziom: 316
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = L = (n^2)*10000
W = (n^2)*500
Magazyn zelaza
Magazynuje zelazo. Kazdy poziom daje 150k dodatkowego miejsca, w tym 15k (na poziom) zabezpieczonego przed kradzieza.
Punkty na poziom: 5
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*400
Magazyn Lutinum
Magazynuje lutinum. Kazdy poziom daje 150k dodatkowego miejsca, w tym 15k (na poziom) zabezpieczonego przed kradzieza.
Punkty na poziom: 7
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*200
L = (n^2)*200
Tank wodny
Magazynuje wode. Kazdy poziom daje 150k dodatkowego miejsca, w tym 15k (na poziom) zabezpieczonego przed kradzieza.
Punkty na poziom: 2,5
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*150
Tank wodorowy
Magazynuje wodor. Kazdy poziom daje 150k dodatkowego miejsca, w tym 15k (na poziom) zabezpieczonego przed kradzieza.
Punkty na poziom: 42
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*600
L = (n^2)*1000
W = (n^2)*500
Fabryka statkow
Umozliwia budowe okretow o roznym przeznaczeniu.
Punkty na poziom: 51
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*1000
L = (n^2)*2000
Orbitralna stacja obronna
Umozliwia budowe wylacznie urzadzen obronnych.
Punkty na poziom: 26,5
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*1200
L = (n^2)*600
W = (n^2)*50
Reaktor fuzyjny
Jego jedyna funkcja jest zaopatrywanie tarczy planetarnej w energie. Rozbudowa reaktora przyspiesza jej ladowanie.
Punkty na poziom: 126
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*3000
L = (n^2)*2500
W = (n^2)*1500
Tarcza planetarna
Tarcza planetarna dziala jak gruba powloka ochronna, ktora absorbuje ogien wrogich statkow i w ten sposob chroni mieszkancow planety. Im bardziej jest rozbudowana, tym wiecej energii moze zabsorbowac nim runie. Do dzialania potrzebuje reaktorow fuzyjnych.
Punkty na poziom: 251
Wzor na koszt nastepnego poziomu:
Z = (n^2)*6000
L = (n^2)*8000
W = (n^2)*1000
Legenda:
Z - zelazo, L- lutinium, W - wodor;
n - poziom budynku, ktorego cena nas interesuje.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|